SoundConverter, cunvertisce i fugliali audio in vari formati

circa SoundConverter

In u prossimu articulu avemu da fighjà SoundConverter. Stu prugramma hè fattu per quelle persone chì ne anu bisognu cambià u furmatu di unu o più fugliali audio gràficamente è rapidamente.

In u sistema operativu Gnu / Linux è specificamente in a distribuzione Ubuntu, ci sò parechje applicazioni chì sò eseguite da u terminal o chì sò interfaccia grafica, cume Selene Media Converter. SoundConverter hè un'applicazione per cunvertisce audio, veloce è multi-threaded. In altre parolle, ci permette di cunvertisce audio da parechji fugliali simultaneamente, aduprendu tutti i core di u nostru urdinatore.

SoundConverter hè implementatu in Python. In u prossimu ligame pudete truvà u codice surghjente per SoundConverter. Da cunvertisce aduprà GStreamer, è i codificatori currispundenti secondu u tipu di fugliale.

SoundConverter pò leghje parechji tippi di furmatu audio cume OGG, ACC, MP3, FLAC, WAV, AVI, MPEG, MOV, M4A, AC3 è altri. Y pò cunvertisce in furmati OGG, FLAC, WAV, OPUS è MP3.

Stallazione SoundConverter

SoundConverter truvatu in i repositorii Ubuntu, Linux Mint è in a maiò parte di e distribuzioni Gnu / Linux. Puderemu installallu sia da l'opzione software Ubuntu sia aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivendu:

sudo apt install soundconverter

Dopu l'installazione pudemu lancià. Una volta eseguita pare u seguitu.

interfaccia soundconverter

In a finestra chì si aprirà serà induve pudemu aghjunghje u fugliale audio à u quale vulemu cambià u furmatu.

Esempiu d'usu SoundConverter

In questu esempiu di usu basicu, aghju da cambià u furmatu audio di una canzone in «mp3»À« furmàwav«. Per questu pudemu cliccà nantu à u buttone «Aghjunghje u fugliale»È una finestra di navigazione apparerà per selezziunà u fugliale desideratu in u locu induve si trova. O pudemu ancu trascinà u fugliale da u cartulare induve si trova à a finestra di l'applicazione. U risultatu serà u listessu.

schedariu da cunvertisce cù soundconverter

Avemu digià u fugliale selezziunatu in SoundCoverter. Avà ci vole cliccate nantu à u buttone «preferenze«. È a finestra chì seguita si aprirà in a quale pudemu configurà diversi parametri di u prugramma.

Preferenze SoundConverter

Preferenze SoundConverter

Quì trà altri, pudemu cambià u locu induve vulemu chì u fugliale cunvertitu sia salvatu, se vulemu chì u fugliale originale sia eliminatu, se vulemu cambià u nome di u fugliale resultante, è più impurtante à chì tippu di furmatu vulemu cunvertisce, cum'è ancu a so qualità.

Se cliccemu nantu à u opzioni di furmatu Un drop-down s'aprirà. Ci hà da fà vede i tippi di furmatu à chì pudemu cunvertisce a nostra canzona «mp3», è ci sò quattru tippi: OGG, FLAC, WAV, OPUS.

Un'altra caratteristica interessante di stu convertitore hè chì hà un putente mutore di rinominazione automatica. Stu mutore ci permette di cambià u nome di u fugliale o di lascià u listessu nome, cambiendu l'estensione o suffissu, o aduprà mudelli di fugliale. Questi mudelli usanu u schedariu meta tags. I tag meta ponu esse titulu, album, artista, generu, ecc.

Se cliccemu nantu à u buttone «Cunvertite»A cunversione di u schedariu principierà. Una volta finita a barra di prugressu pudemu vede chì in u cartulare selezziunatu averemu a canzone cunvertita in furmatu «wav».

convertitore di sonu di cunvertitore

Pudemu cunvertisce più di una canzona à a volta. Ci permetterà di selezziunà quanti fugliali chì vulemu. Clicchendu nant'à u buttone «Aghjunghje cartulare«, Aghjusteremu tutte e canzone chì avemu in un certu cartulare. U bonu risultatu di questu dependerà di a squadra chì avemu. Più file in parallelu vulemu cunvertisce, più risorse l'applicazione cunsumerà. Questu pò fà chì a squadra diventi indisciplinata.

D'altra parte, se vulemu caccià una canzone da a selezzione, duveremu solu selezziunà a canzone è cliccà nantu à u buttone «Puliti«. Cù questu faremu chì a canzona scelta sparisce da a lista.

Uninstall SoundConverter

Eliminà stu prugramma da u nostru sistema Ubuntu hè simplice quant'è installallu. Pudemu sceglie di sbarrazzallu da l'opzione Ubuntu Software. Pudemu ancu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive in questu:

sudo apt purge soundconverter

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   manuti dijo

    In Debian (Debian 9 per ARM per esse esatti) ùn mi dà micca l'opzione di cunvertisce in mp3 è ùn possu capì chì installà per avè quella opzione. Qualchì aiutu Ubuntera?

  2.   kisaragi felfage dijo

    Ti ringraziu assai mi risparmiu assai travagliu