Cù u lanciamentu di Cinnamonu 3.0 è a rivista di e so novità principali, hè ora di mette si à u travagliu è installate stu desktop in u nostru Ubuntu 16.04 LTS. Pochi prisentazioni sò necessarie per unu di l'urdinatori di scrittura i più cunnisciuti è i più preziosi, perciò ùn ci fermeremu micca nantu à sti dettagli sta volta.
Como a vi diciamu dighjà in i so tempi, a quantità di miglioramenti chì sta nova edizione porta hè abbastanza modesta versus versioni passati. Tuttavia, bastanu per fà una breve rivista di tutti è valutà s'ellu vale a pena d'aghjurnà sta nova edizione.
Cinnamon hè un desktop assai pupulare oghje è hè dispunibule per un gran numeru di distribuzioni Linux. In questu tutoriale ci avemu focu annantu à a versione Linux Ubuntu 16.04 LTS, ma duvete sapè chì hè ancu dispunibule in modu stabile per a versione 15.05 di u dittu sistema operativu attraversu u listessu repositore chì avemu indicatu.
Index
Cinnamon 3.0 Caratteristiche Chjave
E principali novità incluse in Cinnamon 3,0 sò:
- Migliuramenti di u sistema di gestione di a finestra.
- Migliurà u cuntrollu tattile di u touch-pad, chì include avà a pussibilità di scrollà da u laerial o aduprà dui ditti in listessu tempu.
- Nuove capacità di accessibilità è opzioni di sonu (i moduli sò stati rinominati opzioni di cannella native).
- Avà hè pussibule stabilisce un nome persunalizatu per i dispositivi cunnessi cù batteria.
- Parechji Nuvola apps cum'è prugrammi predefiniti per apre file piatti, documenti di testu è file di codice sorgente.
- Diverse applicazioni sò state aghjunte à u pannellu di lanciatore.
- Avà e scatule di dialogu è i menu anu animazioni.
- I Preferiti ponu esse piattati da u menu di l'applet.
- Hè statu supportu miglioratu per GTK 3.2, Spotify 0.27 è Viber.
Installazione di Cinnamon 3.0
È avà, senza alcuna distrazione, cuminciamu à stallà Cinnamon 3.0 in u nostru sistema. Cum'è sapete, u vostru pacchettu hè dispunibule attraversu u repositoriu ufficiale PPA, dunque per aghjustallu à u nostru sistema Ubuntu 16.04 LTS duveremu solu inserisce a cumunità PPA in u nostru repositoriu.
L'utilizatori di Xenial devenu sapè chì i pacchetti venenu senza garanzie di stabilità nantu à i nostri equipaggiamenti, allora quandu l'installemu sò cunuscenti di u risicu chì questu comporta è chì a perdita di dati pò sempre accade. Per questa ragione è ancu se nessun utilizatore hà segnalatu chì ci sò incompatibilità chì causanu prublemi in l'attrezzatura, backup sempre i vostri dati i più impurtanti quandu installate pacchetti chì suppone grandi cambiamenti in u vostru sistema.
Dopu avè datu l'avvirtimenti adatti, indicemu u codice chì duvete entrà per mezu di a console aghjunghje repositoriu stabile da Cinnamon PPA à u vostru sistema:
sudo add-apt-repository ppa:embrosyn/cinnamon
Allora, scaricate i pacchetti necessarii aduprendu u cumandimu seguitu:
sudo apt-get update && sudo apt-get install cinnamon cinnamon-core
Quandu u scaricamentu finisce è tutte e dipendenze sò cumplette, duveremu chjude a sessione è / o riavvià u nostru urdinatore per cumincià cù u novu desktop Cinnamon. Per fà questu, nantu à a pantalla di accolta Unity (induve pudemu ancu vede e sessioni aperte di u sistema), selezziunate "Cannella" da a lista di l'opzioni dispunibili. Dopu procederemu à inserisce u nostru nome d'utilizatore è password cum'è di solitu è da quì in là lasciaremu chì a bellezza di stu scrivania finisca per catturacci.
Uninstalling Cinnamon 3.0 da l'urdinatore
Micca cunvintu da Cinnamon 3.0? Avete scontru un prublema cù u vostru urdinatore è vulete sbarrazzassi di questu desktop? Seguitate stu passu è eliminerete tutte e tracce da questu desktop in u vostru urdinatore.
Per esse capace ripigliate l'installazione di Cinnamon 3,0 nantu à u vostru sistema duverete ripiglià una struzzione per mezu di a cunsula, specificamente questu:
sudo ppa-purge ppa:embrosyn/cinnamon
Una volta eseguiti, i pacchetti seranu stati eliminati è qualsiasi dipendenza chì pò esiste serà stata pulita.
Avete pruvatu a nova versione di scrittore di Cinnamon 3.0? Chì impressioni vi hà datu? Hè stabile nantu à u vostru sistema? Lasciateci i vostri cummenti se l'avete installatu nantu à i vostri urdinatori.
10 cumenti, lasciate i toi
Saluti, aghju un prublema cù Cinnamon, ogni volta chì provu à installallu in Ubuntu, tuttu s'installa è funziona bè, eccettu una cosa, u buttone di spegne (sistema di spegne, sospende, ibernate) ùn funziona micca, devu scurdassi per esse capace di spegne u sistema, l'aghju appena installatu nantu à Ubuntu 16.04 è continua à accade
Mostra solu una scatula: Spegnere stu sistema avà?
annuler
Quandu si installa u PPA indica (frà altre cose): «U dialogu di spegnimentu ùn funziona micca cum'è previstu? Vede a seguente Dumanda Ubuntu: http://askubuntu.com/questions/691813/cinnamon-desktop-clicking-menu-shutdown-presents-no-real-button-options è vede s'ellu risolve u prublema per voi. »
Avete digià pruvatu ciò chì hè indicatu?
Aghju fattu solu, grazie, avà funziona per mè funziona 🙂
Tuttu va bè per mè, grazie à Diu, u prublema hè chì ùn possu micca piazzà l'iniziu di a sezzione o onestamente ùn sò micca cumu fà. Vogliu ch'è mi dumandiate una password per entre in u sistema. vai drittu drittu in 🙁
A desistalazione ùn funziona micca per mè:
joan @ joanf: ~ $ sudo ppa-purge ppa: embrosyn / cinnamon
sudo: ppa-purge: cumanda micca truvata
Prima hè necessariu ppa: purge per ciò chì era a disinstallazione sudo apt-get install ppa-purge
Pò esse installatu nantu à ubuntu 14.04 lts ??
Salutu, dispiace chì aghju un prublema, chì aghju installatu cannella 2.8, è ùn mi lascia micca aghjurnà à 3.0
Sapete cumu puderia fà? Grazie tante
Salute, aghju amatu a cannella! Ancu se aghju avutu a disinstallazione perchè quandu blocca per via di inattività in u login (preziosu) chì hà, ùn mi sblocca micca, aghju bisognu di lascià a sessione cù a conseguente perdita di i prucessi chì eranu in esecuzione.
Scusatemi amicu, ma u vostru repositoriu per eliminà a cannella ùn funziona micca per mè ... Beh, mi dice chì ppa-purge ùn esiste micca, se qualcunu sà perchè aghju apprezzatu se mi pudessi aiutà. Prima di tuttu, Grazie.