U statutu di cumpatibilità Wayland cù i drivers Nvidia liberatu

Aaron Plattner, unu di i principali sviluppatori di i driver NVIDIA, hà fattu sapè mandendu u statutu di u supportu di protokollu Wayland in a branche di prova di u controller R515, per quale NVIDIA hà furnitu u codice fonte per tutti i cumpunenti di u kernel.

Si deve esse nutatu chì in parechji spazii, Supportu di protokollu Wayland in u driver NVIDIA ùn hà ancu righjuntu a parità cù a cumpatibilità X11. À u listessu tempu, u lag hè dovutu à i prublemi di driver NVIDIA è limitazioni generali di u protokollu Wayland è i servitori composti basati nantu à questu.

Ci hè parechje spazii induve u driver NVIDIA R515 manca a parità di funzioni trà X11 è Wayland. Questu pò esse dovutu à limitazioni di u cunduttore stessu, u protocolu Wayland, o u cumpusitore specificu Wayland in usu. À u tempu, sta lista hè prevista per accurtà cum'è a funziunalità mancante hè implementata in i cumpunenti di u driver è upstream, ma i seguenti catturà a situazione da a liberazione di sta versione di u driver. Nota chì sta lista assume un cumpusitore cù un supportu ragiunate cumpletu per l'estensioni di protokollu Wayland di grafica.

Dintra u limitazioni chì esistenu i seguenti sò sempre citati:

  • Libreria libvdpau, chì permette i meccanismi di accelerazione hardware per u post-processamentu di u video, a cumpusizioni, a visualizazione è a decodificazione, manca un supportu integratu per Wayland. A biblioteca ùn pò esse usata ancu cù Xwayland.
  • Wayland è Xwayland ùn sò micca supportati da a biblioteca NvFBC (NVIDIA FrameBuffer Capture) utilizatu per a captura di schermu.
  • U modulu nvidia-drm ùn informa micca e funzioni di freccia variabile cum'è G-Sync, chì impediscenu di esse utilizati in ambienti basati in Wayland.
  • In ambienti basati in Wayland, output à schermi di realtà virtuale, per esempiu, cumpatibile cù a piattaforma SteamVR, micca dispunibule per via di l'inoperabilità di u mecanismu DRM Lease, chì furnisce i risorse DRM necessarii per furmà una maghjina stereo cù diversi buffers.
  • Xwayland ùn sustene micca l'estensione EGL_EXT_platform_x11.
  • U modulu nvidia-drm ùn sustene micca e proprietà GAMMA_LUT, DEGAMMA_LUT, CTM, COLOR_ENCODING è COLOR_RANGE, chì sò necessarii per un supportu di correzione di culore cumpletu in i gestori composti.
  • Quandu si usa Wayland, a funziunalità di l'utilità di setup nvidia hè limitata.
  • Cù Xwayland in GLX, disegnu u buffer di output à u screnu (buffer frontale) ùn funziona micca cù doppia buffering.

Mentre da parte di u limitazioni di u protocolu Wayland è i servitori composti:

  • E funzioni cum'è Stereo out, SLI, Multi-GPU Mosaic, Frame Lock, Genlock, I gruppi di scambii è i modi di visualizazione avanzati (warp, blend, pixel shift, è emulazione YUV420) ùn sò micca supportati nantu à u protocolu Wayland o servitori composti. Apparentemente, per implementà tali funziunalità, serà necessariu di creà novi estensioni EGL.
  • Ùn ci hè micca una API cumunimenti accettata chì permette à i servitori composti Wayland di disattivà a memoria video via PCI-Express Runtime D3 (RTD3).
  • Xwayland manca di un mecanismu chì pò esse usatu in u driver NVIDIA per sincronizà u rendering di l'applicazione è l'output di u screnu. Senza una tale sincronizazione, in certi circustanzi, l'apparizione di distorsioni visuali ùn hè micca escluditu.
  • I servitori cumposti Wayland ùn sustene micca i multiplexers di visualizazione (mux) utilizatu in laptops cù GPU duali (integrata è discreta) per cunnette direttamente una GPU discreta à una visualizazione integrata o esterna. In X11, a visualizazione "mux" pò cambià automaticamente quandu una app full-screen esce da a GPU discreta.
  • A rendering indiretta via GLX ùn funziona micca in Xwayland, cum'è l'implementazione di l'architettura di accelerazione 2D di GLAMOUR ùn hè micca cumpatibile cù l'implementazione EGL di NVIDIA.
  • I overlays di hardware ùn sò micca supportati da l'applicazioni GLX chì funzionanu in ambienti basati in Xwayland.

Finalmente sè site interessatu à sapè ne di più, pudete verificà i dettagli in u seguente ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.