Telegram hè a prima app per ottene cumpatibilità cù notificazioni interattivi Plasma 5.18 è altre novità

Telegramma in Plasma 5.18 notificazioni

La nota di sta settimana nantu à e nutizie da vene in u mondu KDE principia forte. A prima cosa chì vemu hè una vera stampa di cumu funziunerà ciò chì pudemu chjamà "notifiche interattivi". Plasma 5.18. È hè chì a prossima versione di l'ambiente graficu KDE ci permetterà di risponde da a stessa notificazione, qualcosa chì hè dighjà pussibule cù un'applicazione: n'ambasciata.

Cum'è a solitu, u fattu chì una versione di software ùn sia ancu stata liberata ùn significa micca chì ùn pensanu micca à e versioni future, è sta settimana ci anu dettu di novu qualchì nutizia chì ghjunghjerà dighjà in u v5.19 di l'ambiente graficu. Hanu menzionatu menu cambiamenti oghje chè sette ghjorni fà, ma mintuvanu ancu cose interessanti chì detalemu quì sottu.

Prossime novità in Plasma 5.19 è Frameworks 5.67

  • I nomi di i creatori di carta da parati sò avà visibili, finu à quandu l'infurmazioni sò dispunibili, da u selettore di fondu (Plasma 5.19.0).
  • In l'applicazioni KDE chì ci permettenu di rimpiazzà u schema generale di culori, ci hè avà una opzione per rinvià i cambiamenti è aduprà u schema generale (Frameworks 5.67).
Articulu ligatu:
Plasma 5.19 palesa a so prima nutizia. U Plasma 5.18.0 vene in trè settimane

Correzioni di bug è migliurazioni di prestazione è d'interfaccia

  • A funzione di Elisa di mette in coda tutte e tracce visibili avà funziona per tutte e viste è cù tutte e versioni muderne di Qt (5.12-5.14) (Elisa 19.12.2).
  • E miniature ùn sò più perse, ciò chì era qualchì volta u casu. Dunque, u prucessu hè lasciatu corre dopu chì Delfinu abbia finitu di generà immagini di previsione in miniatura (Delfinu 20.04.0).
  • A ricerca di tag cù spazii in elli in Delfinu avà funziona currettamente (Delfinu 20.04.0).
  • A rimozione di l'accurtatoghju di a tastiera di u schermu di bloccu ùn blocca più e Preferenze di Sistema quandu andate in a categuria di Comportamentu di u Spaziu di u travagliu (Plasma 5.18.0)
  • KMenuEdit ùn hè più crash quandu crea novi entrate (Plasma 5.18.0).
  • KInfoCenter ùn si blocca più quandu visitate a pagina di i dispositivi PCI quandu ùn ci hè micca dispositivi PCI, ùn mostra più i duplicati in a categuria di dispositivi USB, visualizza l'infurmazioni di a versione Xorg currettamente, è avà mostra solu u buttone "Copia in u clipboard" in inglese »Quandu utilizanu in realtà una lingua diversa da l'inglese (Plasma 5.18.0).
  • E finestre GTK3 cù decurazioni di u latu di u cliente sò avà ridimensionabili in Wayland (Plasma 5.18.0).
  • L'applicazioni ùn scalanu più in modu incorrettu è inconsistente quandu si usa Qt 5.14 o più recente è un fattore di scala DPI elevatu (Plasma 5.18.0).
  • Scopre avà mostra sempre grandi immagini quandu cliccate nantu à i screenshot, è hè ancu assai più veloce per navigà trà elli (Plasma 5.18.0).
  • KRunner hè avà più affidabile per truvà windows aperti (Plasma 5.18.0).
  • E linee di separazione in Launch App Launcher rispettanu avà u tema Plasma attuale (Plasma 5.18.0).
  • U gestore di e cumpetenze mette in risaltu l'effettu quandu ci hè un indicatore chì l'audio hè ghjucatu hè avà daretu à l'icone per fà vede bè nant'à tutti i temi Plasma (Plasma 5.18.0).
  • A pagina Utenti di e Preferenze di Sistema permette avà di caccià l'indirizzu email di un utilizatore, ci prevene prima di passà à un altru utilizatore cù dati micca salvati, è ùn hà più un buttone "Defaults" inutile è inutilizatu (versioni 5.18 è 5.19 di Plasma).
  • Elisa ci permette avà di cunfigurà maghjine persunalizate per e so stazioni di radio Internet preferite (20.04.0).
  • Scopre ùn mostra più ingannevule u sistema operativu cum'è a surghjente di i fugliali scaricati lucalmente (Plasma 5.18.0).
  • A disattivazione di l'animazioni à u globu avà ancu disabilitalli per l'applicazioni GTK è GNOME (Plasma 5.18.0).
  • Cliccendu u buttone nantu à u widget web chì mostra u campu di ricerca avà si concentra automaticamente ancu nantu à u campu di ricerca (Plasma 5.18.0).
  • L'Ombre per i popup è i dialoghi di Plasma sò avà un pocu più lisci è più suttili (Frameworks 5.67).

Quandu vene tuttu què

Plasma v5.18, chì beta hè avà dispunibule, u 11 per u frivaru è ci saranu 5 liberazioni di manutenzione chì ghjunghjenu u 18 è u 25 di ferraghju, u 10 è u 31 di marzu, è u 5 di maghju. A prossima versione, v5.19, ghjunghjerà u 9 di ghjugnu. KDE Frameworks 5.67 ghjunghjerà l'8 di ferraghju, è a data di uscita per l'applicazioni KDE 20.04 resta da cunfirmà. S'ellu hè cunnisciutu chì ghjunghjenu à a mità di aprile è ùn ghjunghjenu micca à Kubuntu 20.04 LTS Focal Fossa.

Ramintemu chì per gode di tutte ste nutizie appena sò dispunibili duvemu installà u Repositoriu di Backports di KDE o utilizate un sistema operatore cù repositori speciali cum'è neon KDE


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)