Telegrand sustenerà i stickers prestu, è altre funziunalità novi prestu in GNOME

Telegrand in GNOME 3.38

È dopu à u Nota di nutizie di KDE, avà hè u turnu di u GNOME. E sferenze trà un prughjettu è l'altru sò chjare, è questu hè evidenti in cume ognunu publica a so nutizia. Mentre KDE publica parechji punti, a squadra di sviluppatori daretu à u desktop u più adupratu in u mondu Linux publica menu, ma rende tuttu più faciule cum'è l'infurmazioni è a cattura di u Telegrand chì site in capu di st'articulu.

Frà novu cà GNOME ci hà avanzatu sta settimanaUnu ligatu à Telegram mi chjama l'attenzione. Prima, perchè esse open source è avè un cliente ufficiale chì funziona perfettamente nantu à u desktop, GNOME sviluppa u so propiu per migliurà l'integrazione cù u restu di u desktop è u sistema operativu; è secondu, perchè unu di i cambiamenti chì ci anu mostratu oghje hè chì supporta adesivi, qualcosa chì esiste in u cliente ufficiale dapoi ... Ùn sò micca quandu.

Cosa Novità Prestu à GNOME

  • Frattale carica avà a storia.
  • Telegrand hà migliuratu assai, è avà i messaghji surtenti usanu u culore d'accentu, mentre chì i messaghji ricevuti sò stati fatti più fini. U supportu hè statu ancu aghjuntu per i stickers è alcuni eventi relativi à i messaghji, cume l'eliminazione di un gruppu o di una foto di canale da u chat.
  • Anu publicatu Emblema, un novu strumentu di cuncepimentu per generà avatar di prughjetti per GitLab. Avà pò esse installatu da Flathub. è ci hè più infurmazione in questu bloggu GNOME.
  • Share Preview hà intrutu in u Cerculu GNOME.
  • U Dialettu hà avà nomi di lingue lucalizati, cusì pò esse cercatu in una lingua specifica. Particularmente utile in lingue cù lettere cum'è l'arabu.
  • Déjà Dup hà ricevutu modifiche di cuncepimentu minori, in parte per permette à a finestra di esse ridimensionata à una dimensione assai più chjuca, ma dinò per rende la megliu integrata in GNOME.

E queste sò e nutizie chì travagliate o cose chì sò già accadute in u mondu GNOME. Sà pocu sè no u paragunemu cù ciò chì KDE ci dice, ma a verità hè chì questa hè solu a decima settimana di "Sta settimana in GNOME". Forse in u futuru seranu incuragiti à allargà a lista.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.