In u prossimu articulu emu da fà un ochju à mycli. Dopu vedemu l'installazione in Ubuntu di questu Client MySQL per u terminal. Hè scrittu in Python cù a libreria Python Prompt Toolkit è in u se include autucumplimentu è messa in risaltu di sintassi. Funcionerà cù servitori di basa di dati MySQL, MariaDB è Percona.
Questu cliente serà particolarmente utile quandu si tratta scrivite dumande cumplesse facilmente è rapidamente senza avè da ricurdà tutta a sintassi di query. Dà à l'utilizatori a pussibilità di aduprà u REPL (Leghje, Evalisce, Stampa, Ciclu) chì apparirà in u menu di suggerimenti appena cuminciamu à scrive.
Caratteristiche generali di mycli
Mycli hè un strumentu di linea di cummanda per MySQL, MariaDB è Percona è supporta e seguenti funzioni:
- Cumpigliemu u autucumplimentu è cumpletu maiuscule o minuscule. Appena cuminciamu à scrive cumandamenti, questu entrerà in ghjocu.
- Cumplete automaticamente mentre scrivite e parole chjave SQL, è ancu tàvule, vedute è colonne in a basa di dati.
- Belle stampe di dati tabulari in chì pudete vede i culori. Mentre scrivemu e nostre dumande, videremu chì e parolle riservate averanu un culore, mentre i dati è custanti un altru. Questu permetterà à l'utilizatori d'identificà è analisà rapidamente è faciule e dumande chì facemu à u DB.
- Stu cliente ci hà da offre un supportu per dumande multi-linea.
- Aiutu per Cunnessioni SSL / TLS.
- Averemu a pussibilità di salvà e nostre dumande preferiti. Puderemu ancu pudè almacenà u vostru risultatu in un fugliale. Sta funziunalità hè disattivata per difettu ma a pudemu attivà editendu u schedariu di cunfigurazione, truvatu in ~ / .myclirc.
- Tutti ricordi pudemu truvà li in u cartulare ~ / .mycli.log.
- Truvaremu supportu per pudè aduprà vari temi.
- Funziona bè cù Intrata / surtita Unicode.
Queste sò solu alcune di e so caratteristiche. Puderemu truvà tutte e so caratteristiche nantu à a so pagina GitHub.
Installa mycli in Ubuntu
Per installà MySQL CLI, vale à dì mycli, averiamu bisognu di un sistema in esecuzione di pitone 2.7+ o 3.4+. Per questa ragione duveremu assicurà chì u nostru sistema Ubuntu abbia installatu Python. Se ùn avemu micca sta lingua, per installallu, eseguite u cumandimu seguitu in un terminal (Ctrl + Alt + T):
sudo apt install python
Una volta chì u requisitu sopra hè soddisfattu, mycli hà pacchetti dispunibili in repositorii di gestore di pacchetti di u sistema. Puderemu aduprà u script seguente per installà stu cliente:
sudo apt update && sudo apt install mycli
Un'altra opzione di installazione serà da aduprà seme. Per installà mycli cù questu gestore di pacchetti Python, basta à scrive in u terminal (Ctrl + Alt + T):
sudo pip3 install mycli
Dopu a stallazione, seremu capaci verificate a versione di u cliente installatu cù u cumandimu seguitu:
mycli -v
Per principià, pudemu cunnette cù u cumandimu cumu mostratu sottu:
sudo mycli
Da nutà chì i suggerimenti sò sensibili à u cuntestu secondu a pusizione di u cursore. Per esempiu: solu e tavule sò suggerite dopu a parolla chjave FROM è solu i nomi di colonne sò suggeriti dopu a clausula WHERE.
Aiutu
Avè a lista di tutti i cumandamenti chì ponu esse aduprati cù mycliTuttu ciò chì duvete fà hè eseguisce u cumandamentu d'aiutu seguente in u terminal:
mycli --help
sobre amparà di più nantu à l'usu di micli, l'utilizatori ponu cunsultà u ducumentazione ufficiale offerta nantu à u situ web di u prugettu.
In riassuntu, mycli hè un bonu strumentu di u latu di u cliente chì accurterà u tempu di scrittura di dumande in u terminal postu chì suggerirà nomi di tavule è colonne mentre scrivemu una dumanda. Se qualchissia hè interessatu, deve esse dichjaratu chì ci hè ancu un strumentu equivalente per i postgres cù u nome pgcli chì hè statu sviluppatu da Amjith.
Sianu the first to comment