TLP, un strumentu per allargà a batteria di u nostru laptop

TLP, un strumentu per allargà a batteria di u nostru laptop

Attualmente, micca solu l'autonomia di i telefoni smartphone hè un prublema, ma dinò l'autonomia di l'urdinatori portatili, dispositivi chì anu sempre assai vita è i so fratelli maiò, i PC desktop. In u mercatu ci sò parechje soluzioni per alleviare stu prublema, guasi tutti o piuttostu, quelli chì funzionanu megliu sò quelli chì si basanu nantu à mudificà u software di e parti di u nostru hardware, cum'è scala di frequenza, ma ùn ci sò generalmente strumenti chì si basanu nantu à mudificà u software di a nostra squadra è chì danu boni risultati. Dentru stu gruppu hè TLP, un grande strumentu chì ci permette di allargà considerevolmente l'autonomia di i nostri laptop (o netbook) basatu nantu à mudificazioni in u nostru sistema.

U sviluppu TLP passa da forza in forza è sò attualmente à a versione 0.5, chì migliora sostanzialmente l'interazione TLP nantu à i dispositivi IBM ThinkPad. E cumpetenze di TLP includenu l'opzione di Risparmiu di energia, micca solu da a batteria ma ancu da altri elementi cum'è Wi-Fi o u processatore, questu hè ottenutu grazie à l'incorporazione di moduli in u kernel di sistema. Inoltre, TLP mudifica u cumpurtamentu di l'altri cumpunenti, in modu chì se ùn usemu micca un elementu cum'è audio, Wake On LAN o un slot PCI, tali elementi sò disattivati ​​per riduce u cunsumu d'energia. In quantu à altri elementi cum'è i dischi (sia ottichi sia duri), TLP cambia u cumpurtamentu di u sistema davanti ad elli in modu tale chì, se ùn sò micca usati, sò disconnessi in casu di lettore otticu o riduce a velocità di rivoluzioni in u casu di u discu duru, risparmendu cusì energia è batteria.

TLP hè natu per via di a ricerca di un miglioramentu in i mudelli IBM ThinkPadCusì, se avemu sti mudelli, in più di tuttu ciò sopra, pudemu ricalibrà a batteria o risolve i prublemi di cumportamentu di a piccula batteria.

Cume installà TLP in Ubuntu

Oghje ghjornu, TLP ùn hè micca in i repositori ufficiali di Ubuntu ma ùn significa micca chì ùn pudemu micca installallu, per fà l'installazione apremu u terminal è scrivemu:

sudo add-apt-repository ppa: linrunner / tlp
sudo apt-get update
sudo apt-get install tlp tlp-rdw

Cù a prima linea stallemu u repositoriu di u sviluppatore, cù a seconda aghjurnemu i nostri repositori è cù a terza stallemu i pacchetti necessarii per chì TLP funziona. Sicondu u cumpurtamentu di TLP, ogni volta chì iniziemu u sistema, TLP serà caricatu per difettu, ma per questu, ci vole prima à lanciallu una prima volta è poi riavvia u sistema.

sudo tlp start

Cù l'ultima versione, TLP dà prublemi di cunflittu cù Strumenti in Modu Laptop, dunque, prima di installà TLP, hè necessariu rimuoverlo cum'è seguitu

sudo apt-get remove laptop-mode-tools

Ancu cusì, sè avete sempre prublemi o vulete sapè di più nantu à TLP, vi cunsigliu di passà a vostra pagina, hà assai informazioni nantu à u prugramma.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   EL10 dijo

    Funziona solu per i portatili IBM ??

  2.   Edgar Ilasaca Aquima dijo

    Mi piacerebbe sapè se l'iniziu sudo tlp deve esse fattu ogni volta chì aviu l'urdinatore, o una volta fatta sta struzzione, hè attivata cum'è avviamentu automaticu.

    Best regards