Ubuntu 16.04 LTS ghjunghjerà cù una versione "antica" di Nautilus

nautilus

El software lìbbiru Hà tutti i generi di benefici, quelli di noi chì l'utilizanu sò assai chjaru nantu à questu è ci piaci. Tuttavia, à volte, à causa di a mancanza di una sola autorità chì decide u prugressu di un prughjettu sanu (cum'è pò esse u casu in una sucietà cum'è Microsoft o Apple) ci sò sbilancii chì finiscenu per danneghje l'utente finale, è avemu assistitu cum'è qualchì volta un aghjurnamentu duvia esse lasciatu per una futura versione di una distro per via di u fattu chì e prove abbastanza ùn eranu ancu state effettuate durante a preparazione di u so lanciu.

Un casu simile ci occupa avà, dapoi in Canonical Anu decisu di taglià e so perdite è include una vechja versione di Nautilus in Ubuntu 16.04 LTS. Hè chjaru chì esse LTS si suppone esse estremamente stabile è dunque i sviluppatori anu preferitu aduprà Nautilus 3.14.3, cunsideratu assai affidabile da tutti quelli chì l'anu adupratu, è lascendu da cantu i più recenti file explorer versione 3.18, chì era urigginariamente previstu. È in questu casu ci vole à dì chì cum'è Canonical hè statu criticatu parechje volte per ùn avè ascoltatu i so utilizatori o per avè decisu indipendentemente da a so opinione, sta volta anu decisu precisamente basatu annantu à u recensioni assai pessime chì Nautilus 3.18 hà ricevutu.

Hè per inizià i sviluppatori di GNOME Anu aghjurnatu l'esploratore di fugliale cù alcuni cambiamenti d'interfaccia chì sò stati bè ricevuti, ma cun questu sò ghjunti alcuni bug chì ùn sò micca accettabili per l'utilizatori è chì anu riduttu assai e so prestazioni. Qualcosa di troppu impurtante si pigliemu in contu chì hè una di l'applicazioni chì sò aduprate u più ogni ghjornu. Cusì Sebastian Bacher, unu di i dev di Canonical, Spiegà chì «a nova versione averà bisognu di più travagliu, ciò chì ùn accadrà micca in stu ciclu», è spiega chì ancu se certi prublemi sò stati risolti (cum'è quelli purtati da u novu dialogu di copia di u fugliale) ma chì questi à turnu richiedenu certi cambiamenti à l'interfaccia è hè ciò chì i sviluppatori GNOME stanu avà travagliendu (è solu quandu finiscenu, i sviluppatori Canonical ponu cumincià à fà u listessu).

Comu si pò vede, u fattu di cuntà nantu à un software di terze parti (in stu casu, GNOME) face chì Canonical duverà adattassi à a situazione è duverà optà per un approcciu più cunservatore, cume anu fattu in modu intelligente in stu casu. Cusì, l'utilizatori guadagnanu tranquillità è stabilità, ancu se perdenu i vantaghji di avè una applicazione più recente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   FreeSoftware Soldier dijo

    Nautilus hè anticu in sè stessu, Ubuntu duveria aduprà Nemo è piantà a merda.