Cumu l'avemu indicatu uni pochi ghjorni fà, u prugettu di Ubuntu MATE 16.10 hà iniziatu è u capu di u prughjettu stessu, Martin Wimpress hà svelatu alcune curiose nutizie di ciò chì serà A prossima grande versione di Ubuntu.
Formalmente cunnisciutu cum'è Ubuntu MATE 16.10 Yakkety Yak, a nova versione di u sistema cambia a so interfaccia per a nova libreria GTK3. A solidità ottenuta da u sistema li permette di avanzà in questu spaziu è dà una certa portata per realizà alcuni cuncetti sperimentali chì vedemu in i prossimi mesi. À u mumentu l'apparizione di u desktop continuerà à esse attenta in i so dettagli cum'è avà.
U cambiamentu di u sistema versu a tecnulugia GTK + 3 averà ancu una cunsequenza negativa, è hè a supposizione lanciamentu di ritardu finu à u prossimu 20 d'ottobre 2016.
Un altru cambiamentu chì serà cù a prossima versione di Ubuntu MATE 16.10 hè l'usu di Starbucks, u formatu di pacchettu ben cunnisciutu sviluppatu da a ghjente di Canonical da offre applicazioni sandboxed per i sistemi Ubuntu Linux. U formatu di snapshot hè dighjà statu messu in opera per difettu in Ubuntu 16.04 Xenial Xerus, ma serà da avà in quandu serà sviluppatu cumpletamente, postu chì à u mumentu ci sò poche appiicazioni dispunibuli attraversu stu mezu.
U furmatu di imballu tradiziunale ereditatu da Debian (u standard .deb) ùn serà più vechju à u mumentu, ma u so avvene ùn hè micca chjaru, s'elli cunvivisceranu à listessu livellu o sì Starbucks serà prumossu cum'è mezu fundamentale in Ubuntu. Cum'è sapete, i pacchetti snap in furniscenu l'ultima versione di u software à l'utilizatori, appena si carghjanu in u torrent. In fattu, si prevede chì u desktop Ubuntu MATE 16.10 stessu sia distribuitu quì. Cum'è prova di a vostra scumessa nantu à i ritratti, l'avete dighjà dispunibule u primu pacchettu creatu da elli: Galculator, a calculatrice predefinita.
Sianu the first to comment